Saturday, September 20, 2014

My Little Hero / Min lille helt




Meet my new hero: Little Ingrid is only three weeks old, but she has already been through a lot: Breathing problems, acute bowel disease, helicopter ride to another hospital, and surgery. 

But look at her now, so very much alive, alert and beautiful. She still has challenges ahead of her, but I'm convinced that she is one of those who will show the world that challenges are there to be overcome. The fact that she has Down's syndrome may be part of this, but I think she is going to reach far, help make the world a better place.

She is born into a loving family, and she has also stolen a piece of my heart...


Møt min nye helt: Lille Ingrid er bare tre uker gammel, men hun har allerede vært gjennom mye: Pusteproblemer, tarmsykdom, tur med luftambulanse til et annet sykehus og operasjon.

Men se på henne nå, så utrolig levende, våken og nydelig. Hun har fortsatt store utfordringer foran seg, men jeg er overbevist om at hun er en av disse som vil vise verden at utfordringer er til for å løses. Det faktum at hun har Downs syndrom kan bli en del av dette, men jeg tror hun kommer til å nå langt, være med på å gjøre verden til et bedre sted.

Hun er født inn i en familie med mye kjærlighet, og hun har også stjålet en bit av hjertet mitt...












No comments:

Post a Comment

I appreciate your comments!