Tuesday, September 13, 2011

TEMA-reporter

Jeg er en av 10 finalister som kjemper om å få en fantastisk jobb: TEMA-reporter for Star Tour.  De trenger en person som kan teste ut noen av reisene deres, og samtidig skrive om det, filme og fotografere.  Denne jobben virker som den er skreddersydd for meg!  Jeg håper jeg får den, og jeg trenger hjelp fra dere.  Hvis du klikker på linken, scroller nedover til du finner stemmeboksene og stemmer på meg, da blir jeg svært glad!






I'm one of 10 finalists competing to get an amazing job: TEMA-reporter for Star Tour.  They need a person who can go on some of their travels, and while doing that, write about it and take photographs.  Well, I feel this job is really made for me.  I hope I get it, and I need your help.  If you click on the link, scroll down to the voting boxes, and vote for me, well I'll be very grateful!



No comments:

Post a Comment

I appreciate your comments!