Wednesday, November 12, 2008

En morsom dag på kjøkkenet... / A fun day in the kitchen...

I didn't see this coming...  Busy on the phone, and knowing that our kitchen was baby-proof, that means, J couldn't be hurt in any way.  
I did forget that the bottom drawer didn't just contain packets of unopened pasta etc,
but also...

Jeg satt ved kjøkkenbordet og snakket  i telefonen, mens Minstemann krabbet rundt meg.  Jeg visste at alt farlig var sikret, og brydde meg dermed ikke om at han åpnet noen skap og skuffer. Det var ikke noe han kunne skade seg på noe sted.

Jeg hørte at han åpnet den store kjøkkenskuffen bak meg, skuffen med ris, pasta osv.  
Det var svært stille,  kun lyden av skuffen som gled opp og ble lukket igjen.
Jeg regnet ikke med at han fikk tak i noe, og skulle det være at han fikk hendene på en pakke tortellini, så ville ikke akkurat det være så ille.

Vel, det er tortellini i den skuffen,

og ris

og couscous.

Noe som IKKE skulle ha vært der,
var en åpnet pakning med

KAKAO!




Han var så konsentrert, så jeg hadde tid til å hente kameraet...
He was so concentrated, so I had time to get the camera...



Se, Mamma!

Look, Mommy!


















1 comment:

I appreciate your comments!